- igen!

Förra veckan stog vågen still! Värsta nederlaget kändes det som eftersom man är så duktig hela tiden. Men googlade och googlade och hittade till slut att runt v2 står det stil,l för kroppen anpassar sig till det nya. Nu blev det v3 för mig. Men i fedags var det -1 igen!!!
Då blir man peppad och fortsätter!
Har hittat ett "bröd" som jag gör nu så nu är frukostarna räddade!
Tycker det är fruktansvärt jobbigt att inte kunna äta bröd till frukost.

I brödet finns ost, ägg, fiberhusk och skalade sesamfrön. Allt blandas och in i ugn i 8 min. Så jäkla gott!. Rostar det på morgonen och äter med avokado och mitt älskade kafe till!
Lunch och middag är inga problem. Saknar inte pasta ris och potatis. Kan bli liiiite jobbigt nu när färskpotatisen kommer. Men......................jag vill hellre gå ner så då avstår jag!!!
För en gångs skull vill jag vara smal!
Det är ett par år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0