Att jag bara orkar!!

Jag kan ju aldrig ge mig!! Har varit såååå trött på vårt vardagsrum lääänge nu!! Sså fult! Så nu ska det målas vitt! Slipar bort tapetskarvarna och spacklar. Så länge går det bra, det är sen jag fick jobba för det. Tar fram maskinen och börjar slipa spacklet....................jag, charlie och ALLT i vardagsrummet är VITT!!!!!!
Ja det var ju bara att börja tömma vardagsrummet på soffkuddar, överdrag mattor leksaker, ALLT åkte ut.  Sen soppade jag upp det värsta innan jag dammsög. Våttorkade alla ytor 5 gånger och torkade golvet lika många gånger. Nu på kvällen ser jag att jag behöver torka ännu en gång i morgon! Mem jäklar vilken storstädning det blev. Och allt hann jag med innan det vackra vädret bröt igenom!
Målade även en gång vitt på efm!!
Ganska stolt över mig själv ändå. För fint kommer det att bli!


Gammal bild men det är så tapeten såg ut.

Kommentarer
Postat av: Thérése

Du är väl för söt, fattade du inte det? Finns inget som dammar så mycket som slipdamm! Och som sagt ett helvete att få bort...

2011-05-31 @ 13:33:34
Postat av: Thérése

Du är väl för söt, fattade du inte det? Finns inget som dammar så mycket som slipdamm! Och som sagt ett helvete att få bort...

2011-05-31 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0