Förändringar

Jag är en sådan där person som verkligen inte tycker om förändringar! Jag är trygg med det som är och blir det då något nytt är det kanske osäkerheten som slår in. Jag vet inte. 
Ofta kan det nya leda till något bra men jag är emot det ändå. Ända tills man kanske känner att jo men fan, det här var bra! Och då kan det ha gått månader.
Envis ? jag? hahahahaha
Men sen finns det ju förändringar som inte leder till en bättre situation och det är kanske det som naglar sig fast hos en. Och alla sorts förändringar får man lära sig att leva med på både gott och ont.

Sen ÄLSKAR jag förändringar som vi gör i huset! Älskar att måla och tapetsera om! Möblera om, måla möbler! Men då är det jag själv som är med och bestämmer! Det är på mina villkor.

Mina vänner slutar på friskis i dag. Och jag med pga hur de blev behandlade, på hur situationen blev. Och det är en förändring jag inte tycker om och jag kan inte påverka den.
Men samtidigt tror jag i längden att det är det bästa för dem  ändå! I det här fallet ÄR gräset grönare på andra sidan!
Lycka till med denna nya start i erat liv!

Kommentarer
Postat av: Janina

Oj har ni slutat där?? Var ska du träna nu då? :)

2011-05-28 @ 11:45:49
URL: http://janinans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den här förändringen blir bra : )

Kram Ann

2011-05-28 @ 15:15:41
Postat av: angelica

kollar runt lite Jannina. ska prova på crossfit och träningscenter. men det är så dyrt!! Så jag blir nog kvar men bara som motionär :/

2011-05-29 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0