Fortsättning

Att duscha snoppen gick bra. Jag tog en medecinspruta och kokade den. Sen fyllde jag den med vatten och sprutade in. På kvällen när jag duschade ville Charlie bada så då tog jag och sprutade med duschstrålen. Efteråt skulle man smörja med olja. Men! Kl 21.15 började han grina, grimasera och bökade runt sim en galning i sängen. Fick Alvedon som inte hjälpte. Och till slut bökar han så mycket så han väcker sig själv och blir klarvaken! Vill då ständigt komma till vår säng vilket jag sa nej till i tre timmar. Jag såg hans siluett där i mörkret. Drar armarna upp mot mig och nickar ja med huvudet eller pekar mot dörren och sa jaaaaaa! Kudde och nusse kastade han till mig hela tiden. Kl 01,10 somnade han!! Sanslöst!!! Jag toksomnade och blir väckt kl 06,00 av Daniella som har ont i halsen och har feber :(. Och sen vaknade lilleman strax före sju. Jag går som i en dimma. Är så otroligt trött!! Är trött i vanliga fall efter min jobbhelg men detta är vidrigt! Och han är ganska piggelin och kör på som vanligt ! Jobbigt att hänga med idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0