Planering

Känner att jag måste börja strukturera upp min vardag. Jag behöver bättre planering både för att hinna med allt som ska göras men mest en tidsplanering så jag inte behöver stressa mellan alla moment om dagarna. Idag tex så sov jag till strax efter två. Gjorde lunch som jag åt innan jag hämtade Charlie kl 15,00. Kl 15,45 hade vi utv samtal med Daniella. Det blev inte klart förrän 16,30. Och Claudio hade möte kl fem och då skulle han hinna lämna tjejerna på fotbollsträningen innan. Så då är jag ensam hemma med en hungrig Charlie och ingen mat färdig. Lagade pyttipanna som jag gav. Hade inte gjort iordning min träningsväska och jag skulle åka kvart över fem. Som tur var kom mamma tidigare! Måste planera bättre!!! Får kolla igenom ordentligt dagen innan hur jag ska lägga ihop allt för att slippa stressa så kommer det gå galant. Har varit väldigt slarvig ett tag. Men det blir ändring nu!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0