Tortyr

Det är verkligen tortyr för stackars Charlie varje gång jag klipper han. Tycker synd om han men det är nödvändigt när håret börjar växa över öronen. Jag har två tjejer som jag aldrig behövde klippa. Charlie ska se ut som en kille inte en tjej. För får han längre hår kommer han garanterat se ut so tjejerna gjorde när de var små. Och trots att han fick en glass under klippningen så tokgrät han. Nästa gång testar jag maskinen. Det går fort så är det över snabbt. Måste nämligen tjuvhålla han när jag klipper runt öronen. Annars riskerar han att bli öronlös. Men fin blev han. Ett före och efter kort.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag mår dåligt när jag ser han ledsen :( min lillebror juuuu!

2011-12-01 @ 21:22:49
URL: http://Http://daniellaciifuentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0