50 årsfest

Idag ska vi på Ann och Rogers 50års fest! Och jag är på pisshumör!
Först sov jag bara 4 Tim efter att ha jobbat två nätter. Och sen var Charlie jätteledsen ända till 01.30! Sov till sex och då satte han igång igen.
Vet inte vad som satte igång det den här gången. Var det vindruvorna vi gav på kvällen? Är det tänder på G?
Man blir galen! Till slut efter att han fick både Alvedon och Ipren somnade han.
Sanslöst! Längtar så efter att han kan prata och berätta var det gör ont någonstans.
Så det blir kul att va piggelin ikväll :/
Vi har lagat mat allihopa istället för att ge present. De skickade ut vad man skulle göra och till hur många.
Jag fick kyckling med örtyoughurtsås.
GUD så gott det blev!!! Det ska jag absolut ta ikväll.
En smart och rolig ide av dom!
Denna kyckling ska jag göra hemma! Men då blir det inga två kg kyckling som jag gjorde nu :) men fast det var så mycket så gick det väldigt snabbt och smidigt ! :)
Får försöka rycka upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0