Läggrutiner

Nej nu får vi ta tag i det här med att lägga Charlie i tid. Har varit väldigt slappa. Han är på bra humör och busar och leker så han har kommit isäng halv nio nio.
Inte bra. Har ju tjejerna uppe så då tänker man inte på det. Hade absolut inte vart så om man bara hade Charlie.
Nej nu ska pyjamas på kl sju, få medecinen och se är det läggdags senast halv åtta. Då kanske han somnar till åtta strax efter åtta.
Igår kväll somnade han kvart i nio och vaknade tio över sju. Inte bra. Eller så sover han till halv nio och det är inte heller bra :/
Blir så här för att jag har det jobb jag har tror jag. Behöver inte ta upp han mellan sex och sju varje dag. Max två dar i veckan ska han upp vid sju. Resten är han ledig eller börjar nio.
Och eftersom han har den mage han har så är ju nätterna ofta oroliga och få låter jag han sova med.
Men från ikväll gäller det nya!!!
Men vet att till sommaren skiter sig de rutinerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0