Lchf igen

Det blev lchf igen! Fick ett upplägg av Carro hur jag skulle äta men blev inte riktigt av med suget.
Och frukost alternativet var gröt som dessutom var enda kolhydraten jag skulle äta.
Så då tänkte jag att va fan, jag kör fullt ut igen :)
Gick ner 5 kg förra gången ( på lång tid)
Skillnaden på nu och då är att jag inte äter allt detta fett man kan och får äta.
Har följt en jättebra blogg : 56kilo.se. Och hon har väldigt bra värderingar om lchf.
Alla kan inte vräka i sig grädde och grekisk youghurt och gå ner i vikt. Man måste hitta sin balans inom lchf. Och det är det jag gör nu.
Förra gången blev det mycket grädde och feta youghurtar.
Och så är det inte nu.
Frukost kesoplättar
Lunch sallad och typ kyckling.
Middag sallad och tex lax.
Perfekt.
MEN kommer alltid sakna bröd!
Älskar bröd.
När jag har gått ner får jag hitta en balans med bröd inbakat i kosten. Det blir väl som gi då kan jag tänka mig. Men resten måste jag hålla mig till jämt.
Det blir en livsstil :)
hittade en tidning där Åse är med. Det är hennes blogg jag följer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0