Kräftskiva

Hade kräftskiva här igår. 10 vuxna och 7 barn :)
Full rulle!
Jag hade dukat på baksidan på verandan till de vuxna och Daniella och theo. Lite trångt men det gick.
Alla tog med sig varsin grej. Jag och Ann gjorde paj. Carina sallad och bröd. Nina ost och kex. Carina godis. Och alla hade egna kräftor.
När kräftorna ställdes fram tänkte jag att det kommer inte gå åt!
Men slurp så var nästintill allt slut!
Fyra kräftor och en liten bit paj är det som finns kvar :)
Mätta och belåtna satt vi och pratade och skrattade till halv elva.
En mycket lyckad kväll måste jag säga. Men med detta gäng kan det inte bli annat än just det !
Plockade undan och diskade. Halv tolv kunde man inte tro att det vart något här :)
glömde självklart ta bilder men en bild efter blev det.


Kommentarer
Postat av: Ann Berlin

Ja tack så mycket för en rolig kväll <3

2012-08-18 @ 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0