Jävla kyla

Är fullt påbyltad efter jobbet då det är -15!
Min dörr på bilen går inte att öppna. Klättrar in genom bakdörren och startar bilen. Klättrar ut igen för att skrapa.
Ahhh
Kommer hem till 18 grader "varmt" hus. Klär på Charlie som inte är på humör. Claudio drar till jobbet. Jag skjutsar daniella till skolan. Hem och ger Charlie frukost. Han fryser och trilskar när overallen ska på.
Åker till dagis som han inte vart på på två veckor så jag vet att det kommer bli en jobbig lämning. Och jo han ville inte att jag skulle gå.
Hem och lägger mig. Tankarna om att de nog kommer gå ut i kylan med barnen på dagis brrr och att det kommer vara svinkallt inne när tjejerna kommer från skolan maler i huvudet.
Sover skitdåligt! 15.10 går jag ner och tänder brasan. Huvudet bultar. Snart kommer mamma med Charlie. Hon skulle hämta. Ingen ved inne, tänder massa värmeljus huvudet fortsätter bulta. Och jag vet hur trött jag kommer vara nu på natten när jag en än gång ska jobba. Suck!
Claudio köpte en kupé värmare i alla fall så nu kommer bilen vara bra i morgon när jag ska hem.
Kommer sova nere i soffan och hålla liv i elden i morgon.
Hatar kylan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0