Astrid Lindgren besöket om refluxen

Vårat besök blev inte riktigt vad jag väntat mig. Efter allt vad Charlie vart med om blev våran hjälp: ingen välling på kvällen innan han lägger sig -
Ingen saft
Frukt förstod jag inte om han skulle äta eller ej men det får han för mig!
Minska hans medicinering! Ska så småningom ner till en tablett och sen ingen. Galet!!!!
Detta ska alltså få Charlie att sova på nätterna och inte ha ont! Varför tänkte vi inte så för ett år sen?!?!?!
Om två veckor hör dr av sig så vi kan uppdatera henne.
Blir han inte bra från sin reflux med denna dunderkur blir det gastroskopi.
Och då kommer vi till ett nytt problem. Han får inte äta omeprazolen 4 veckor innan gastron.
= vi kommer ha ett helvete i 4 veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0