Sjukling

I natt blev Charlie sjuk. Började med ett gallskrik vid 21.30. Sen kom det några vrål till så kl halv ett fick han Alvedon. Visste då inte vad som var fel bara att det var nåt. Gick samtidigt och messade min arbetskamrat och sa att jag blir hemma ytterligare en natt.
Kl två kommer nästa vrål och då när jag sitter och vaggar han i knät känner jag hur han blir alldeles stel och sen darrar i kroppen.
Stackarn har feberfrossa!
Lägger han mellan oss med två täcken men han fortsätter i två timmar att skaka. Då kan jag äntligen ge Alvedon igen och så får han dricka. Nu är han brännhet!
Men efter det går febern äntligen ner!
Kunde inte somna förrän efter fem nån gång så när kl ringde på morgonen var jag helt borta.
Vaknade av att Claudio gick upp kl sju ( han börjar sju) då väckte jag Denice och gick sen och la mig igen.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2685326/images/2012/pic_186075838.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0