Ej sovit

Idag provade vi att inte låta Charlie sova lunch. Han sov till halv nio i morse så jag tänkte att det kanske kunde funka. Vid två började han gäspa men istället för att sova fick han sitta i vardagsrummet och mysa och titta på teletubbies. Det blev hans vila. Jag passade på att sitta ute i silen som äntligen tittade fram. Gick in emellanåt för att se att han inte somna men det gick galant. Inge gnäll eller grin på efm/ kvällen. Kl åtta sa jag att nu måste vi gå upp och sova. Nej sa han och fortsatte leka i sandlådan. Vi gick upp ändå och det blev lite bus i sängen och helt plötsligt sov han. Får se hur dagen blir i morgon efter detta. Tror inte han klarar en dag med sol och full rulle på stranden tex. Men idag gick jättebra. Så duktig min lille kille :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0