Konstiga apotek

Tycker detta är mycket märkligt. Vi har nu 5 apotek i stan. Och de senaste gångerna jag varit hos dom har de inte haft den medecinen jag ska ha hemma.
Hur kan det komma sig? Och då springer man runt och kollar om de andra har men nej!
Som idag, jag fick en salva till mina armar som jag ska smörja i tio dagar istället för kortisonspruta. Men den fanns självklart inte. De beställde och kommer på måndag.
Läkaren vill undvika kortison. Och det är man väl glad för iochförsig :/
Men vill bli bra i armarna nu.
Ska minska på sjukhymnastiken. Ska halvera den ett tag. Får ringa min sjukgymnast igen när jag fått salvan.
Så i morse satt jag och var nervös för ingenting! Hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0