Rören

Han fick vara uppe så länge han ville och orkade. Va uppe på sportcentrum och spelade fotboll till åtta. Hem och filade bulle youghurt och jordgubbar. Sen blev det dusch och lek. Tjugo över tio toksomnade han :) Inge gnäll överhuvudtaget. Tyvärr eller bra så fick han ont i magen på natten så kvart över två fick han youghurt och Alvedon. Somnade sen gott och jag väckte han strax efter åtta. Allt gick enligt planerna. Sa ingenting till Stockholm. Fem över tio då började han bli lite kinkig och ville ut. När vi fick komma in fick jag sitta med Charlie i knät. De satte en apparat på fingret för hjärtat. Han pekade så fint med fingret. Sen sa de att han kommer nog inte tycka om masken över munnen. Han fick ha kvar nappen och rörde sig inte. Satt där fint och andades in. När de somnar berättade de blir de spralliga och det blev Charlie med men då tog de han och la han på sängen och jag fick gå ut. Gick en stund och sen fick jag sitta bredvid och vänta på att han skulle vakna. Och då var han ledsen. Aj aj grinade han. Syster gav han morfin och jag gav välling. Sen blev det bra :) Åkte förbi lekia eftersom han varit så duktig och jag och Claudio passade på att äta lunch. Nu somnade han väldigt sent. Kl var efter ett så går se hur kvällen blir med värk och allt. Efter helgen ska det inte rinna mer guck i öronen annars har han fått infektion så hoppas på det bästa nu :))

Kommentarer
Postat av: Thérése

Men vad duktig han var!!

2012-06-28 @ 14:17:20
URL: http://www.thereseblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0