spinna för barncancerfonden

Idag var det spin of hope. Man spinner i 12 timmar. Vi anmälde ett lag : team Bamse a 125 kr per person och vi var 12 st.
det är 1500 per lag som går oavkortat till barncancerfonden.
Jag cyklade kl 18,00 då jag har jobbat och sovit hela dagen. Det gick men var skitjobbigt! Man hinner inte ladda ordentligt. Åt macka med stekt ägg två timmar innan passet. Men det var det enda jag hade i mig sen middagen dagen innan. ( ja en nutrilett bar kl 04,00)
Men kul var det! Och vann en väska gjorde jag med!
Men, min fot som jag stukade för snart två veckor sedan krånglar som tusan! Hade riktigt ont emellanåt på passet :(
Fasiken hur lång tid ska det ta att bli bra?? Alla säger att man ska använda foten, och det gör jag ju :)
Bilderna gick inte att ladda upp se de kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0