Kompisar

Det här med att leka med kompis hemma har inte varit aktuellt. Han har inte varit ett dugg intresserad av andra barn och bara blivit irriterad när de tagit hans saker. Det är mest kusinen han träffat och det har absolut inte varit intressant förrän nu.
Senast vi syskon träffades lekte han och E jättebra! De hade så kul ihop. Såg ut som ett bombnedslag när de var färdiga! :)
Det har nu gått en vecka och han frågar ideligen efter tes och elliott.
Så tråkigt att vi bor långt ifrån varandra. Och tråkigt att jag inte har kompisar med barn i samma ålder :/
Det är nåt som kommer fattas. Tjejerna hade jämt nån jämngammal kompis.
Får se vilken ålder det blir på Charlie när kompisar ska följa med hem från dagis och leka.
I två dagar har Charlie tjatat om att han ska till mommos hus. Och blivit arg när jag sagt nej.
Jag tror han trodde elliott var kvar där. För han brukar inte bete sig så här.
En liten kille som saknar sin kusin.
Får ta mig in till stora staden en lördag och busa lite :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Men vad söt han är!! Men hörde att ni kommer imorrn!;) synd att jag missar er bara, men nästa gång!

2012-11-14 @ 14:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0