Fler bra författare

Såg inatt ännu en gång en film som heter timeline. Väldigt bra! För många år sen läste jag boken som jag verkligen tyckte om. Och av en slump såg jag sen filmen. Har läst ytterligare två böcker av Michel crichton. Speciella men helt i min smak. Googlade han i natt och blev väldigt förvånad då jag såg att det är han som skrivit jurassic park och sphere.
Ska nog leta upp någon mer med han och läsa. Men nu läser jag ännu en bok av kate mosse! Älskade syster hittade den på marknaden. Kryptan heter den. Jag fullkomligt älskade hennes förra : labyrinten.
Måste ge mig själv tid att sätta mig ner och läsa bara. Hinner inte det just nu. Är i farten hela tiden. Alltid nåt som måste göras.


Kommentarer
Postat av: Thérése

Hahaha, fan vad bra det där med löpningen! :) Men det går faktiskt fort fram när man väl börjat! Springer 3 ggr i veckan (mån, ons, fre) och har nu gjort det i fem veckor. Och första tiden fick jag springa-gå, springa-gå. Men nu klarar jag att springa 5 km utan att stanna även fast det inte är på en supertid direkt... Det är det jag ska försöka öva upp nu, att springa fortare!

2012-10-07 @ 18:18:22
URL: http://www.thereseblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0