Spänningshuvudvärk

Har nu haft spänningshuvudvärk i 27 timmar. Var tvungen att googla det då det spänner i tinningarna ner mot käkarna. Väldigt obehagligt!
Och när man läser om varför man får det började jag tänka bakåt på vad jag sysslat med.
Och när man lägger upp korten så är det inte så konstigt att jag mår så här just nu.
Sitter väldigt sällan ner och bara fokuserar på mig. Bryter inte vardagen med att tex fika med vänner. Utan det är fullt ös från 07.00
Jag tränar, barnen tränar (självklart på olika dagar.) Det ska skjutsas hit och dit, dyra kläder ska has, och så det vanliga med alla hushålls uppgifter :/ Denice mår dåligt. Möten på jobb och skolor och dagis. Nu har det plockats fram vinterkläder, sommarkläder tvättats och stuvats undan. Har inte sovit ordentligt efter jag jobbat för Charlie har varit hemma snorig och nu sist skadad.
Vanliga vardagar kanske men nu sa mitt huvud stopp.
Och mer ska göras: leksaker måste plockas in innan snön kommer, bord ska in, blommor plockas undan och garaget städas. Det är fullt med skräp.
Bubblan måste köras till Vinterförvaring.
Det är lov nästa vecka men får se hur mycket lov det blir. Som sagt finns alltid saker att göra :) men sen är det klart och snön får komma :)


Kommentarer
Postat av: Annsan

Visst finns det saker att göra MEN om det nu ligger en eller två dagar extra gör det inget. Stanna upp en liten stund. Ta en fika med en vän eller något annat avkopplande. Det andra finns kvar. Jag lovar : ) Var rädd om dig. Och ditt huvud : ) <3

2012-10-28 @ 12:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0