Vinterkläder

Charlies vinterkläder är klara. Hittade en polarn och pyret overall för 350 kr. Nypris 1300!
Så nu har han två fina. Denice har 4 st jackor. Fick ta över en från daniella. Jag har så jag klarar mig. Har fått av både mamma och syrran förra året. Claudio behöver köpa ny och daniella behöver en. Daniella vill dock ha en för 2500!!!
Jag tycker 500-600 är ok. Oj oj oj. Och sen är det vinterskor till alla utom mig. Pengarna bara rullar bort denna årstid! Svindyrt blir det. Så det blir väl en raid in till arninge vid löning :/
Men sjukt nöjd över mina fynd ialla fall :)


Kommentarer
Postat av: Thérése

Vad för jacka vill hon ha? Med tanka på att hon ändrar smak var tjugonde sekund så kanske inte det är den bästa investeringen... i så fall får hon ju ha den flera år, och hon växer ju fortfarande...

2012-10-18 @ 09:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0