Älskade träning

Äntligen är träningen igång med rutiner :)
Känns härligt i kroppen!
Måndagar : jympa med Nina
Onsdagar : intervallflex med braskan
Fredagar: gymmet
Söndagar: spinning med Ernesto och cirkelfys med Ann

Tuffa härliga pass. Känslan i kroppen när man känner att det händer nåt. Att man har lite kontroll över sin kropp.
Obeskrivligt. Ska bli kul att se vad man får för utdelning. Hoppas jag får hålla mig frisk och köra på. För denna termin är kanon!
Missar Malins spinning men ska boka in nån måndag och köra ett pass.
Armarna är dock fortfarande inte med mig. Har väldigt ont för tillfället och det hämmar mig lite.
Ska ringa dr.
Blir lite lugnt med träning nu med "barnvakten" sjuk. Får träna hemma :))
Och så har jag mina promenader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0