Fördelar

ja det har ju sina fördelar att jobba natt. vaknade till vid 14,00 av nåt ljud och tittar på klockan. Flyger upp ur sängen då jag ser ett missat samtal från dagis!! Förstod direkt att han var dålig. Som tur var hade claudio redan hämtat stackaren. Claudio hade lite att fixa men jag kunde lägga mig igen vid halv fyra och fick sova till halv sex. Då var det dax för fotbollsträning. Så jag fick lite sömn till i alla fall. I morgon lägger jag mig och småslummrar i soffan med charlie. Claudio ska iväg en stund men får nog sova lite i alla fall. Så med detta pusslande gick det att inte behöva vabba. Inte bra för kroppen om man gör det för mycket. Men det funkar ibland. Gjorde så med tjejerna när denice var ca 4. Då kunde jag jobba en natt och bara vabba en och småsova bröve henne i soffan :) så förlorar man inte så mycket. Och så får de inte vara alltför sjuka då funkar det inte att ha en halvdöd mamma sovandes i soffan ;) Så får vi se om det blir jobb på måndag för mig. Stackars liten! Men först ett extra pass på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0