Tillbaka

Ja så är det. Charlie är tillbaka med sin säng i vårat sovrum! Och inte är jag ledsen för det inte. Tyckte inte om att inte ha han bröve mig :/
Det gick bra i lite över en vecka. En del nätter sov han hela nätter, en del vaknade han och ropade men somna om. Och någon natt kom han in och sov hos oss.
Sen helt plötsligt blev han jätteledsen när man lagt honom. Sa om och om igen: sova mammas rum!
Och man hörde på gråten att han var ledsen.
La in han hos oss men då började magsmärtorna.
Från ingenstans var vi tillbaka till den hemska tiden när han hade ont hela nätterna.
Flera nätter hade han ont och i fredags ringde jag Astrid Lindgrens. Sköterskan där tyckte det var lite konstigt för dr skulle ha hört av sig till oss i april!
Hon skulle säga till dr att ringa samma dag. Ringde hon? Nej!
Nu ökade vi själva dosen och då blev det mycket bättre. Men det kanske blir så att tabletten ska bort helt i 6 v. För han måste vara utan den så länge innan de gör gastroskopin.
Vill veta hur det kommer bli. Jobbigt!
Stackars liten.
Annars är han helt blöjfri dagtid!
Går på pottan så den måste tyvärr med under vagnen jämt då han inte kan kissa på annat sätt än :/
Men men det ändras väl oxå.
Nattetid har han blöja men den är torr ibland på morgonen :)
Han sa tom till härom natten att han ville kissa. Och då kom både ett och två :)
Duktig min kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0