Söndagsmys

Efter jobbhelg ville jag ha lite myshelg med. Så jag hyrde film. The tall man
Var skönt att bara få slappa i soffan och se en riktigt bra film. För bra var den!
Var ett tag sen nu som vi tyckte så.
Rekommenderar den verkligen!
Hyrde även två till som jag tänkte titta på nu när jag ska jobba ytterligare två nätter.
Ska sitta extra bröve en boende som inte kan vara ensam.
Så för att fördriva 20 Tim har jag laddat upp med filmer. Tar med mig datan.

Nu i helgen blir det lördagsmys. Vi ska åka till junibacken och sen gamla stan.
I lördags åkte vi till Ikea.
Under väldigt lång tid nu har vi inte hunnit göra något. Claudio jobbar så mycket.
Och jag träffar aldrig folk. Är jag ledig är jag hemma med Charlie. Jobbar jag är jag med Ingalill. Blir inte så mycket umgänge. Och detta väder gör en instängd med. Så vi ska försöka hitta på lite på lördagar.
Väldigt mysigt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0